donderdag 31 december 2009

Stom!


STOM!


Vrouwen in parkeergarages

Volwassenen met beertjes aan hun rugtas

Vrouwen die naar hun mannen fluiten alsin: HIERkomen!

Kat die denkt dat het leuk is om te spelen met kattenbakvulling

Verkoopsters die niet doorhebben dat je hun hulp niet op prijs stelt

Bezoek aan de tandarts

Het familierecept voor oliebollen (yakkes, groen-geel-rode-dingen)

SBS 6

De berg met werk die maandag op me wacht

Dat die ontzettend mooie witte jas er niet in mijn maat was

Dat de kapper er altijd nét iets te veel vanaf knipt

Jaarhoroscopen, klopt geen zak van, anders had ik de afgelopen vijf jaar wel elk jaar de ware gevonden!

Kerstfilms

Dat ik nét de 150 blogs niet ga redden dit jaar

Dat de oma van een vriendinnetje net is overleden en zij dus helemaal geen 'feestdagen' heeft

IJzel

Plastic scheiden

Dat ik maar niet kan beslissen waar en wanneer ik dit jaar op vakantie wil

Beau van Erven Dorens

Vuilniszakken die te dun zijn

Mannen die tegen de heg aan piesen

Vogelhuisjes die je niet buiten op kunt hangen

Eksters

Gat onderin mijn zool

Geen opmerkingen: