vrijdag 11 december 2009

Niks Noppes Nada


Het is tijd voor vakantie!
Begin juli kwam ik terug van vakantie en heb daarna geen vrije dagen meer opgenomen. Nog 1,5 week werken en dan heb ik kerstvakantie en daar ben ik héél erg aan toe!
Ik kan ’s morgens amper mijn bed uitkomen, druk honderd keer op snooze en sleep mezelf vervolgens echt naar de douche!
Ik ben toe aan een winterslaap!

Voor de kerstvakantie heb ik gepland dat ik dan weinig ga plannen!
Naar de Appie om een boel eten in te slaan, fijne muziek in de cd speler en hangen maar!
Ik wil een platte bank-kont kweken! Een lamme arm van het omslaan van de pagina’s van een dik boek of een deuk in mijn achterhoofd van de leuning van de bank, doorhangplekken op mijn schoot van de kat en pijnlijke wangen van het lachen om een film of leuke vrienden of van de vouwen in mijn kussensloop…

Verder helemaal NIETS!

Geen opmerkingen: