zaterdag 12 december 2009

Playboy-loos


Het ienieminiedorpje waar ik woon is Playboy-loos!
De FHM stond nog wel in het rek maar geen naakte La Paay.
Kak!

Nu moet ik ook nog eens serieus moeite doen om dat ding te bemachtigen, ik als aardslui organisme vind dat niet zo fijn.
Nieuwsgierig? Absoluut maar ik heb het ding vooral nodig voor toneel...

De Playboy vind ik sowieso iets fascinerends.
Twee weken geleden had iemand anders als een Playboy meegesleept naar de toneelrepetities (had zijn moeder er op uitgestuurd ipv van zelf zo stoer (?) te zijn dat ding te kopen, mietje!)en het zijn met name de vrouwen die heel de avond aan het bladeren zijn!
Elke foto word miniteus gescand op putten, bobbels, echt of nepheid, leuke lach, mooie tanden, haar, make-up, grote van tepels tot landingsbaankeuring, alles komt voorbij!

De mannen bladeren er snel even door, een beetje beschaamd alsof ze dat ding niet allang thuis hebben liggen. De dames daarentegen worden helemaal niet geremd door gene en benoemen alles!
En erg opvallend: we zijn eigenlijk altijd positief!

Nee, wij hebben niet zo'n lichaam (wij zijn niet gefotoshopt en lopen dus nog rond met putjes en stoppels) en hebben vaak niet zo'n fijn gezichtje. Mannen draaien hun hoofd niet als we langslopen en we hebben geen nietje door onze navel. We worden niet bestempeld als geil en kijken niet half loenserig in de lens.
Genoeg reden dus om bitcherig/jaloers te zijn...
Maar eigenlijk vinden we het prachtig!

En La Paay: stoer wijf!
Nu vind ik haar sowieso wel aandoenlijk omdat ze zo klein maar toch pittig is en op zo'n lieve oma-manier mensen kan troosten die net afgezeken zijn in één of andere Idols-finale. Ze lijkt me gezellig.
Tuurlijk is er aardig aan haar uiterlijk gesleuteld en heeft ze een boel make-up op maar voor iemand van 60 (!!!) ziet ze er hartstikke goed uit!
Nu las ik dat de Playboy ook al bij de meeste boekhandels is uitverkocht. Kak! Nog meer moeite doen...
Maar hebben zal ik hem!

Geen opmerkingen: