zondag 6 december 2009

Fijn weekend


Dit was een weekend vol gezelligheid en cadeautjes.
Cadeautjes gegeven en gekregen!

Vrijdagavond Sinterklaas gevierd op het werk: Een enorme Chocotoff gevuld met chocola en een bon van Douglas gekregen en een tuinkabouter en een roze poedel gegeven...

Zaterdag een petroleumstel en een geurtje gegeven, een fashion origami setje en een mysterieus cadeautje gekregen!! De postbode was niet op tijd dus ik heb nog wat te goed!

Vandaag een luxe parfum gegeven in verband met een verjaardag. Ik denk dat mijn collega mij er nooit meer op uit stuurt om een cadeautje te kopen in verband met een grove overtreding van het budget, muhaha! Gelukkig was de jarige er érg blij mee...

Vandaag ook nog gekeken naar een handbalwedstrijd die halverwege werd afgelast doordat een van de speelsters haar knie uit de kom had! Zag er niet al te smakelijk uit! Gelukkig was het niet de vriendin waarnaar ik kwam kijken!

Nu rustig op de bank, terwijl ik mijn kat weer op de vloer hoor krabben, wat betekend dat er weer een fijn cadeautje voor me klaar ligt: een grote stinkende verse drol!

2 opmerkingen:

Strolie zei

Ik stuur je laatste kado vandaag op! :)

Wortel zei

Dank u Sinterklaasje!
Ik ben er érg blij mee!
De lantaarntjes hangen voor het raam!