zondag 13 december 2009

Verlanglijstje

Vraag mij een verlanglijstje te maken en ik zeg: bon van de Douglas! Al jaren vraag ik hetzelfde voor mijn verjaardag en met Sinterklaas!

De meeste mensen hebben 1 fles parfum en dragen deze alleen bij speciale gelegenheden. Ik hoor, helaas voor mijn portemonee, niet bij die groep.

Voor mij is een parfum een extra kledingstuk dat je 's morgens aantrekt. En aangezien je ook niet elke dag hetzelfde shirt aantrekt, draag ik ook niet het hele jaar door hetzelfde parfum.

Het hangt een beetje af van m'n bui en van het seizoen.

Zware kruidige parfums passen niet echt bij de zomer en fruitige, bloemige parfums zijn meer wat voor de lente. (Al kunnen ze je wel even blij maken in een winterdip!)

Mijn verlanglijstje qua geuren is op het moment:



Eau de Merveilles van Hermes.
Samen met Prada mijn all time favourite, draag ik het hele jaar door. Helaas is mijn fles (alweer) leeg.










Scarlett van Cacharel.
Fris en zeepig geurtje, ideaal voor overdag, naar het werk.
Geen geurtje voor speciale gelegenheden, daar is het te 'normaal' voor.

Jil van Jil Sander
Eindelijk een nieuw lekker geurtje van Jil.
SUN kennen we nu wel. Is bij andere mensen erg lekker, bij mij ruikt het naar kattenpis! Jil daarentegen is warm en kruidig en zacht, heerlijk! Raar eigenlijk dat we dit soort woorden gebruiken om een geur te omschrijven!



Dolce&Gabbana, The One
Fruitig, zit o.a. perzik in. Goed in tijden van winterdip.
Is na een paar uur een beetje musk-achtig!
Fles is leeg dus tijd voor een nieuwe!

1 opmerking:

Sanne zei

Hoi,

Je kunt dit jaar ook een VVV Irischeque vragen. Deze is nu 25% meer waard bij ICI Paris XL! Met een bon van 50 euro kun je een parfum kopen van 62,50 euro! Kijk even op deze site de VVV Irischeque!

Groetjes,

Sanne - VVV Irischeque

I am a WebRep for VVV Nederland. Verify this posting at http://validate.webrepassociates.com and enter code: 3g0ppjikk