zaterdag 28 november 2009

Dinnershooting


Wat een flutweer! Het is donker, koud en het regent en dat in het weekend!
Door de week maakt het me allemaal niets uit maar in het weekend is het flut!
Dat je een jas aan moet trekken omdat je de vuilniszak naar de container wil brengen...
Dat je doorweekt bij je auto aankomt nadat je de 40 meter tussen supermarkt en vervoersmiddel hebt overgestoken...
Alles wat buitenshuis moet gebeuren is teveel moeite!

Maar... dit weekend gebeuren er ook leuke dingen!
Vanavond ga ik schieten! Nog nooit gedaan, ben benieuwd hoe ik het er vanaf breng!
Het heet 'dinnershooting' en nu was ik een beetje bang dat ik als vegetarier ineens mijn 'dinner' moest 'shooten' maar gelukkig is het gewoon lekker knallen onder het genot van een hapje en een drankje.
Morgenmiddag heb ik een Sinterklaas viering met de jonkies uit de familie. Geen surprises maar dobbelen om spulletjes die we uit ons huis hebben meegenomen. Iemand anders is misschien heel blij met dat boek of de dvd's waar jij nooit meer naar kijkt...
Ben benieuwd wat voor spullen iedereen heeft meegenomen! Zul je zien dat ik alsnog met mijn eigen troep achterblijf!

1 opmerking:

Strolie zei

Wat moet ik me nu voorstellen bij "knallen" onder het eten? Schiet je een dubbelloops jachtgeweer in de lucht af om de aandacht van de ober te trekken. Kun je die luid smakkende vrouw naast je bedreigen?