vrijdag 27 november 2009

It's all about the details...






















Dit lijkt een heel normale outfit.
Een nette man met een trui, een overhemd. Als hij langs komt lopen draai je je hoofd niet om...
Maar de beste man heeft studs op de kraag van zijn overhemd!
Geniaal! Lekker simpel, niet opvallend maar toch een beetje vreemd...
























Deze man snapt hoe het werkt met de mannen V-hals. Geen overdreven strak shirt, geen bergen borsthaar maar gewoon losjes op een spijkerbroek...
Een zongebruinde huid is wel zo fijn anders word het zo'n kippenborstje...
Deze man kan het prima hebben maar ik heb ook Jody Bernal en Carlo Boshard er al mee gespot en ik kan u vertellen: NIET FIJN!























Wat een tegenstelling!
Haar netjes in de scheiding, overhemd, stropdas, trenchcoat, chique zakhorloge in de hand en een stoere ring en tattoo's op je knokkels...
Erg mooie foto!
























Wederom geen opvallende outfit maar wel een mooi detail: haar schoenen!
Al zal ze 's avonds waarschijnlijk wel met onderkoelingsverschijnselen voor de kachel zitten!

Alle foto's zijn afkomstig van the Sartorialist, een naar mijn mening erg mooie blog. Scott Schumann is door zijn blog uitgegroeid tot een beroemdheid in de modewereld. Hij beinvloedt een boel ontwerpers en stylisten met zijn foto's! De mensen op de foto's zijn mensen die Scott tegenkomt op straat, in New York, Londen, Parijs en Milaan...

3 opmerkingen:

Wortel zei

Ik word helemaal kriegel van de lay-out! Er komen steeds veel te veel lege regels tussen de stukken tekst en foto's!
Ik heb de moed opgegeven, jullie doen het er maar mee :P

Strolie zei

Ik draag tegenwoordig heel hip mijn HEMA regenjas over mijn "gewone" jas heen. Ben ik nu ook hip?

Wortel zei

Ontzettend! Je hebt toch wel een lieveheersbeestje- paraplu?
Of een mijterhaarband van de Hema?