vrijdag 13 november 2009

Roekoekoe

Waar Strolie de ene blog na de andere uit zijn mouw slingert, heb ik een beetje last (gehad?) van een writersblock.
Is het leuk om te vertellen over de verkoopster die een drukknoop van mijn bijna aan te schaffen winterjas van €180.- trekt (bedankt mevrouw, voor Jan met de korte achternaam naar Duiven gereden, roekoekoe), de chocoladereep die onder het mom 'Chocolade helpt altijd' bij mijn voordeur lag of het lieve kaartje van Toos 'bijna' Tietloos?

Misschien wel, maar ik kan me er haast niet toe zetten. Geen geinige invallen of woordspelingen burrelen op in mijn hoofd, geen enthousiaste recensie over het nieuwste boek van Dan Brown (al is ie wel héél goed!)en geen lofzangen op de nieuwste cd van de Editors... (al is ie wel...)

Maar nu ik al die verse berichten van Strolie lees en mijn eigen teller op dinsdag de 3e blijft steken krijg ik toch de kriebels.
Zal ik dan toch vertellen van die verkoopster...

2 opmerkingen:

Strolie zei

Jaaaaaaaaaaaaaaaaa! We willen alles weten! ALLES!

Wortel zei

Ik ben naar een grote wintersport zaak gereden om die wit met roze winterjas toch nog eens aan te passen. Was veruit de leukste van de hele zaak dus na lang wikken en wegen besloten om hem te kopen. DUUR! Gaat de vekoopster ongevraagd een demonstratie geven: de capuchon kan er ook af! Dus ik zeg nog, dat is niet nodig, ik laat de capuchon er altijd op.
KIJK ZO: en flop zo de hele drukknoop door de stof getrokken!
Aaaargh!