dinsdag 24 november 2009

Old News


Soms begin ik aan een stukje voor WortelsWorld maar maak ik het niet af. Ben afgeleid of heb even een writersblock.
Vervolgens blijft het bij 'concepten' staan en verdwijnt het langzaam maar zeker naar de achtergrond.
Nu kom ik de stukjes weer tegen en bij sommige is het zonde dat ik het niet op m'n blog heb gezet...
Onderstaand stuk heb ik in september al geschreven, klopt geen hout meer van en ik wist geen pakkend einde te schrijven maar wil het jullie toch niet onthouden...

Soms zijn de koppen in de krant wel héél erg misleidend!

Een paar weken (ondertussen maanden) geleden stond er er: "Ster staat op knallen". Dus ik speur het artikel af op de datum dat ik mijn luie reet van de bank moet slepen om die explosie te kunnen waarnemen.Ehm ja... over een paar miljoen jaar. 'Kosmisch gezien binnen een oogwenk'.

Verder in de krant? Michael Jackson is eindelijk bijgezet in een mausoleum, de bosbranden bij Los Angeles blijken te zijn aangestoken en op de voorkant van de Volkrant (internet) is een artikel te vinden over gamersvet dat verdwijnt door dansspellen. Nu heb ik echt de ballen verstand van games, ik lees Strolies stukjes maar vaak gaat er geen lampje bij me branden, maar die dansspellen, daar ben ik dan weer wel fan van!


In japan vaak genoeg op de DanceDanceRevolution staan zweten! Of het ook helpt voor die 35 jarige mannelijke gamer met overgewicht vraag ik me af. Het lijkt me dat die meer plezier beleeft aan de spelletjes met gitaren en niet vrolijk gaat staan huppelen op een uit de kluiten gewassen Twister mat...

Geen opmerkingen: