zaterdag 2 januari 2010

en toen...


En toen was het ineens 2010!
De tijd vliegt en niet alleen when your having fun!
Ik heb idee dat hoe ouder ik word, hoe sneller de tijd gaat...

Tijd is sowieso iets vreemds...
De mensen in Australië leven in de toekomst, zij vieren een paar uur eerder dan ons Nieuwjaar en soms sla je tijdens het reizen ineens een paar uur over of krijg je er een uur bij...

Vanmorgen heb ik vooral een boel tijd verspild doordat ik tot 14:14 in m'n bed ben blijven liggen. Of nou ja, verspild, het was heerlijk maar je doet zo weinig. Nu komt de deadline voor het boodschappen doen ineens zo dichtbij!

Deze vakantie is ook voorbij gevlógen! Plannen als het maken van een fotoboek van mijn vakanties heb ik niet eens uitgevoerd, van schaatsen is ook nog niet zo veel terecht gekomen, de kledingkast is niet uitgezocht (er zijn wel weer dingen toegevoegd, shame on me) en m'n terras is ook nog niet aangeveegd.

Ach, ik had het plan niet te veel te plannen (of uit te voeren) en dat is dus aardig goed gelukt!

Geen opmerkingen: