vrijdag 22 januari 2010

Life is what happens...

Life is what happens when you were busy making other plans!

‘s morgens een planning maken en je er dan niet aan houden, het gebeurd mij bijna dagelijks!
Eigenlijk ben ik heel de dag aan het kijken welke dingen het meest urgent zijn en een rinkelende telefoon is toch vrij urgent.
Helaas betekent de telefoon opnemen extra werk. Niet alleen dat telefoontje beantwoorden kost tijd, mensen bellen omdat ze iets willen: een antwoord, een levering of een oplossing voor hun probleem.

Ja, we hebben wel een telefoniste en die kan een telefoontje tegenhouden.
Met als gevolg dat je mailbox volstroomt met terugbel notities, de één nog met een grotere rode vlag dan de ander en het heeft altijd HAAST!

Over het algemeen geniet ik van dat schakelen, zeker als het me lukt alle ballen in de lucht te houden en iedereen nog net op het nippertje goed te hebben geholpen.

Maar vandaag is het anders… ik heb geen zin. Geen concentratie. Geen ‘flow’…
Ik schrijf liever wat voor mijn blog omdat ik daar ineens wel inspiratie voor heb, ik lees liever de slechtste krant van Nederland (het begint met T en eindigt met elegraaf) en hik tegen een stapel emails aan.
Vooral de emails van klanten die kennelijk al een andere collega hebben aangeschreven maar niet snel genoeg zijn beantwoord en vervolgens met rode RESEND letters in mijn box komen irriteren me enorm!

Bijna weekend…

Life is what happens outside when you are in jail because you smacked a colleague.

Geen opmerkingen: