donderdag 7 januari 2010

Wie is de Mol?


Vanavond begint het nieuwe seizoen van Wie is de Mol op Nederland 1.
En dit keer zijn de opnames gemaakt in Japan!
Dus iedereen die niet snapt waarom Japan nou zo leuk en mooi is: kijken!

20.30-21.30 Nederland 1

De deelnemers zijn dit jaar: Tim Akkerman (ex-zanger Direct), Barbara Barend (dochter van en presentatrice), Erik van der Hoff (presentator Net 5), Hind (ex-Idols kandidaat, carrière in het slop), Arjen Lubach (schrijver, columnist), Kim Pieters (actrice), Loretta Schrijver (presentatrice), Frits Sissing (presentator), Manuel Venderbos (presentator EO) en Sanne Vogel (actrice).

Geen tijd? Gelukkig is er uitzendinggemist.nl
Maak ik ook dankbaar gebruik van nu ik ’s avonds vaak niet thuis ben i.v.m. oefenen toneel.

2 opmerkingen:

Strolie zei

Gister gekeken. Het enige wat ik herkende van Nagasaki was die grote rode boot die gebouwd wordt in de baai. Die tempel zijn we niet geweest, en die brug ook niet. :D

Verder snapte ik helemaal niks van dat eerste spel. :D

Jammer dat Loretta eruit is, van mij had die Kim weg gemogen. Wat een irritant mens!

Wortel zei

Ik heb gisteren geen tijd gehad dus ik check uitzending gemist nog even zaterdag!
Die Kim Pieters is in alle programma's waar ik haar in heb gezien irritant!
Zul je zien dat die er nog eeuwen in zit!

Volgens mij hebben we in Nagasaki niet zo heel veel uitgevoerd. Vooral veel gewinkeld en op het terras aan het water gezeten, grinnik