zondag 24 januari 2010

Lieve Madonna


Lieve Madonna,

Is het niet genoeg? Een jarenlange succesvolle carriere, iedereen ter wereld kent u, alle sterren willen met u samenwerken, u bent 51 en zit er uit als 30, u heeft een fijn bedrag op de bankrekening en 4 fijne kinderen. U komt een beetje streng over dus u zult een aantal mannen afschrikken, maar ik denk dat er genoeg stoere mannen overblijven die daar doorheen kunnen kijken.
Kortom, U heeft alles, het is genoeg!

Maar niet voor u...
U wilt een boytoy en wat voor één.
U wilt een boytoy met een naam die zo goed bij de uwe past.
Madonna & Jesuz. Madonna en Jesus.
Een man van uw eigen leeftijd met de naam god kon u zo snel niet vinden.

Mocht u binnenkort op hem uitgekeken zijn of hij op u, omdat u misschien toch niet meer zo vruchtbaar bent op uw leeftijd, wilt u hem dan voor mijn voordeur afzetten?
Ik zal u eeuwig dankbaar zijn!

En Jesuz denk ik ook! Ik ben iets minder streng, ik kan ook prima playbacken, ik ben ook slank, zelfs meer van zijn lengte&leeftijd en ik vind het geen probleem om met hem naar Brazilië te verhuizen. Ik heb dan wel geen 4 kinderen maar wil best met hem oefenen...

Ja... oefenen...
en...
onze namen passen ook leuk bij elkaar!
Ik heb eens gelezen dat Marijke van Maria komt...
Maria&Jezus..
Jesuz&Marijke
Marijke Luz...

Geen probleem!

Lieve Madonna, mocht ik niet thuis zijn: mijn ouders wonen hier schuin tegenover.
U mag hem daar ook wel even afzetten!

Nogmaals: ik zal u eeuwig dankbaar zijn!

1 opmerking:

Wortel zei

Of is het toch toyboy?
Maakt niet uit, u mag het hoe dan ook inleveren!