maandag 4 januari 2010

Het beste wensen aan mensen


Hoelang mag je doorgaan met het beste te wensen aan mensen? Wat mij betreft stoppen we er na vandaag mee.
En wie zoen je wel en wie zoen je niet?


Dat je je vrienden en familie zoent is logisch (althans, voor mij) maar hoe zit dat met collega’s of andere werkgerelateerde relaties?
Met de meeste collega’s wissel ik drie zoenen uit maar er is altijd nog die collega met die ongelooflijk slechte adem (lees: niet je tanden poetsen, veel koffie drinken en broodjes met knoflookboter eten, even een tijdje laten gisten ét voila!)…

En een chauffeur van het vervoersbedrijf vond het nodig om mijn hand te schudden en me ineens naar zich toe te trekken…nee…nee…nee… te laat!
Ehm… meneer… U staat in mijn vierkante meter… U weet wel… die ene waar ikzelf ook al in sta… daar past u dus niet meer bij… en bent u eigenlijk ook niet gewenst…
Maar het is al te laat... helaas...

Geen opmerkingen: