zaterdag 5 september 2009

Lui / Moe ?

Ik weet niet wat ik ben vandaag: Lui of Moe?

Vannacht om 2 uur in mijn bed gedoken na een gezellige verjaardag en een week lang hard werken. Vanmorgen van half tien tot twaalf nog even naar kantoor geweest.
Orders uitgezocht en mijn bureau opgeruimd en schoongemaakt, zodat ik maandag weer fris kan beginnen...

Klinkt tot nu toe nog niet als lui.

Nu is het half drie 's middags en nadat ik de Volkskrant en de post bij mijn ouders heb opgehaald zit ik op dezelfde plek op de bank. Ik heb trek maar heb niets in huis en geen zin om boodschappen te doen. Ik krijg een beetje hoofdpijn maar ben te beroerd om op te staan en een glas water te halen. Als ik om me heen kijk zie ik dorre bloemen op een vaas, snoeppapiertjes op de grond, een soepkom van gisteravond op tafel, kleren op een stoel en nog veel meer zooi.
Ik weet dat ik nog een boel was moet doen en moet schoonmaken...

Maar voorlopig zit ik hier wel lekker, geloof ik.
Als ik maar niet moet plassen....

Geen opmerkingen: