dinsdag 8 september 2009

Biep-Biep-Biep

Na het uitploppen van mijn oordoppen hoor ik de hele tijd biep-biep-biep. Niet van mijn wekker, maar zo'n vrachtwagen biepje. Vreemd!
Er mogen helemaal geen vrachtwagens door de weg naast mijn huis rijden. Eerst maar eens douchen en aankleden.
Na het voeren van de kat gooi ik de gordijnen open. Wow!
Veel mannen in oranje pakken en eng uitziende machines. Kennelijk word de weg opnieuw geasfalteerd. Leuk dat ze daar de bewoners ook van op de hoogte stellen!
Er ontstaat gelijk een probleem: hoe kom ik naar m'n werk als ik er niet uit kan?

De oplossing is simpel maar niet echt prettig: achter mijn huis ligt nog één of andere zandweg, waar ik dus maar met een slakkengangetje doorheen ben gereden. Zorgvuldig de vele gaten en kuilen ontwijkend. Goedemorgen!!!

Morgen worden alle ruiten in mijn huis vervangen voor dubbelglas. Een prettige verandering aangezien ik me in de winter te pletter betaal aan stookkosten.
Wat iets minder prettig is, is dat er mensen in mijn huis rondlopen die ik niet ken, terwijl ik op mijn werk ben. En ze moeten ook echt overal zijn. Woonkamer, slaapkamer en douche.
Alle spullen moeten uit de vensterbank en alle meubels aan de kant. Ze zijn meerdere dagen bezig waardoor ik 's avonds niet echt lekker op de bank kan zitten ofzo.
Ik word er een beetje onrustig door...
Verder ben ik niet neurotisch hoor. Dat lijkt alleen maar zo.

Geen opmerkingen: