maandag 24 augustus 2009

Yak!


Yak! Ik heb voor het eerst in jaren weer eens nagellak op m'n vingers en ik vind het vreselijk!

Hoewel mijn teennagels altijd wel een kleurtje hebben, lak ik mijn nagels aan mijn vingers eigenlijk nooit. En ik weet nu weer waarom: het staat niet mooi en het voelt raar. Vanavond gaat het er dus gelijk weer af en heeft de lak er nog geen 24 op gezeten.

Gelukkig ben ik gezegend met sterke nagels met mooie witte randjes en kan me dus prima in het openbaar vertonen zonder dit chemische laagje.

Ach ja...je probeert eens wat..

Andere niet geslaagde make-up experimenten van het afgelopen jaar?

Lippenstift: je ziet er in 1 keer 10 jaar ouder uit!

Mascara van Clinique: lang leve Quasimodolook dankzij onstoken ogen en het is nog poepieduur ook!

Toneelmake-up: vieze dikke lagen die er na het douchen nog niet af zijn.

Blauwe oogschaduw: in combi met mijn blonde haar roept dit beelden op van niet al te frisse dames achter een roodverlicht raam. En aan het einde van de dag lijkt het alsof je énorme wallen hebt, aangezien de oogschaduw nu niet óp maar onder je ogen hangt.

Charmant!

Geen opmerkingen: