dinsdag 25 augustus 2009

Verse aankopen

Joepie de poepie! Mijn loon is nog maar net gestort en ik heb alweer geld uitgegeven!
En wel aan kleding en spulletjes voor mijn huis, hoe kan het ook anders!
Over een week loop ik rond te paraderen in een ontwerp van Daryl van Wouw! Het is een sweatjurk met een print geinspireerd op Zhao Cai Mao, de gelukskat van China. Dikke panty eronder en ik kan er tegenaan dit najaar!
Het slaat een behoorlijk gat in mijn budget (kan me niet herinneren dat ik al eens eerder €140.- uitgaf aan een jurk) maar... dat mag van mezelf!
Ik werk me te pletter en er is niets lekkerder dan geld uitgeven waar je hard voor gewerkt hebt!


Verder kon ik ook de H&M webshop niet verlaten zonder iets te kopen. Over een paar weken lig ik heerlijk te snurken onder een nieuw dekbedovertrekset.
Leuk woord voor scrabble: dekbedovertrekset...

Nu nog even een keer hier het magazijn insneaken om wat waxinehouders en andere oudzilverachtige dingen uit te zoeken en mijn huisje is klaar voor het najaar!

Najaar? Najaar? Denk je daar nu al aan?
Ja! Ik zit al sinds april met m'n neus in de najaarscollectie, in september liggen de eerste pepernoten al weer in de winkel en het regent buiten. Misschien kan ik me alvast in laten schrijven voor zonlichttherapie?
Ook een leuk woord voor scrabble... zonlichttherapie...

Geen opmerkingen: