dinsdag 4 augustus 2009

Horloge

Ik draag al jaren geen horloge meer en mijn mobiele telefoon doet nu dienst als draagbare klok.
In Japan heb ik nog een mooi horloge gekocht maar na een paar keer dragen blijft het ding toch weer op het nachtkastje liggen...

Nu volgt een tweede poging met een horloge ontworpen door Daryl van Wauw. Het Zweedse merk Triwa heeft de Nederlandse ontwerper gevraagd om een horloge te ontwerpen met een typische Daryl print. Het horloge sluit aan op zijn herfst/winter '09 collectie en je ziet allerlei afbeeldingen uit de Chinese traditie zoals een gelukskat en maskers. Het horloge is er in drie kleuren, in een beperkte oplage (100 per kleur).

Mocht ik het dus weer niet volhouden om het te dragen, dan is er vast wel een fashionista die het collectors item van me over wil nemen...

Nu nog een Daryl van Wauw jurk scoren voor de trouwerij van mn zus...

Geen opmerkingen: