maandag 31 augustus 2009

Jaar van de...

Volgens de Chinese horoscoop is het volgend jaar het jaar van de Tijger, maar wat mij betreft word het een jaar van de trouwerijen!
Afgelopen jaar had ik al het genoegen om op het trouwfeest van Strolie aanwezig te mogen zijn en aankomend jaar mag ik aantreden op de feesten van mijn zus en van een lieve vriendin, die dit weekend ten huwelijk is gevraagd!
Heel vervelend allemaal, ik hou helemaal niet van feestjes, gezelligheid en blije, verliefde mensen. Vreselijk!

Over die tijger: ik ben geboren in het jaar 1986 en laat dat nou ook net het jaar van de tijger zijn.
Nu heb ik ooit eens gelezen dat ik daardoor dus één van de beste minnaressen ben die je je maar kunt wensen. Dat ze allerlei andere dingen aangaven die niet klopten (u bent positief ingesteld) doet er even niet toe...

Dat zijn trouwens wel een heleboel goede minnaars: iedereen uit 1926, 1938, 1950, 1962, 1974, 1986, 1998.
Mmm... misschien 1926,1938 en 1950 toch maar niet meer meerekenen. Al die nieuwe heupen en klapperende kunstgebitten...

1 opmerking:

Wortel zei

En laten we de kindjes uit 1998 ook maar achterwege laten!