dinsdag 3 maart 2009

Mooie Oma


Wat zou je doen als je een flinke bankrekening zou hebben en een tijd lang de economie kunt stimuleren, zonder op het saldo te hoeven letten?

Minder werken, een wereldreis maken, vrienden en goede doelen blij maken en.... shoppen!
Nadat ik een Audi TT heb gekocht, een appartement met flinke inloopkast en een leuke boetiek ben begonnen, is het tijd om inkopen te doen!

En dan begin ik bij Diane von Furstenberg!

Deze vrouw (links op de foto) is in 1972 begonnen en introduceerde de wikkeljurk, nu niet meer uit het modebeeld weg te slaan. Deze jurk staat alle vrouwen goed, slank of volslank! Ze bouwde een enorm modeimperium op! Na een tijdje weg te zijn geweest uit de modewereld (gezin) heeft ze haar kledinglijn opnieuw gelanceerd in 1997, met groot succes!

In 2005 heeft ze een Lifetime Achievement Award ontvangen en is ze president geworden van the Council of Fashion Designers America. Ze gelooft erg in de kracht van vrouwen en zit in het bestuur van Vital Voices, een organisatie die zich inzet voor het meer vrouwen op hogere functies in het bedrijfsleven.

Naast al deze functies komt ze ook nog twee keer per jaar met een geheel nieuwe collectie jurken, tassen, accesoires, badkleding en schoenen!

Ik weet niet wat ik liever wil: een mooie jurk van haar hand of er ook zo fantastisch uitzien en zo energiek zijn als ik in de zestig ben!

http://www.dvf.com/




Geen opmerkingen: