maandag 23 maart 2009

Een opgeruimd huis is een opgeruimd hoofd!


Afgelopen weekend heb ik grote schoonmaak gehouden!
Kleding uitgezocht en de kast weer netjes opgeruimd, keukenkastjes uitgesopt, douche geschrobd (mezelf bijna vergast met het anti-schimmelspul voor op het plafond), ski kleding naar zolder (jahaa, dat slingerde nog steeds rond) en al mijn tijdschriften uitgezocht.

Het resultaat: een stampvolle vuilnisbak, 2 zakken met kleding voor het Leger des Heils, een schoon en opgeruimd huis en een opgeruimd hoofd.

Nadat ik bij familie had laten vallen dat ik naar de kringloopwinkel zou rijden om wat spullen weg te brengen, kreeg ik er gelijk een prehistorische computer en wat koffers en dozen vol zooi bij. Neem die ook maar mee!

Het mannetje bij de kringloop heeft me wel drie keer bedankt! Ik wilde hem op mijn beurt wel knuffelen omdat ik allang blij was dat we van de zooi af waren (en omdat het een Muffel met hoofdletter M was!)

Het probleem van een opgeruimd hoofd is dat er weer ruimte is voor andere dingen…
In mijn geval: irritaties!

Ik weet niet of het aan de maandag ligt of het vroege opstaan in verband met een vergadering, maar ik vind alles en iedereen stom!
Ik probeer er niets van te laten merken en me te concentreren op mijn eigen werkzaamheden…

Vanavond lekker koken in m’n blinkend schone keuken om daarna veel te laat te gaan slapen omdat ik Project Runway niet wil missen…

Dat beloofd wat voor morgen!

Geen opmerkingen: