dinsdag 31 maart 2009

Einde van mijn signature look...


Waaraan is Wortel jarenlang te herkennen geweest?

Aan haar gympen!

Jarenlang heb ik rondgelopen op mijn vlammen allstars...
Elke keer dat ik ze droeg kreeg ik wel een paar opmerkingen,(zowel positief als negatief) mijn voeten leken er enorm groot in (zijn ze ook) maar ze liepen zo ontzettend lekker!

Dit weekend heb ik ze met pijn in mijn hart (overdrijven is ook een vak) weg gedaan. Er zaten behoorlijk wat gaten in de zool en zelfs na een wasbeurt zagen ze er niet meer mooi uit, de meeste vlammen waren er afgesleten...

Tijd om te zoeken naar een vervangend paar! Ik heb al een jaartje aparte Nikes (zwart-wit geruit met een felgroene Swoosh) maar wil toch ook wel weer een paar Allstars!

Op Converse.com kun je je eigen paar ontwerpen!
Eens kijken of ik weer wat mooi-lelijks kan vinden, dat bij me past!

Geen opmerkingen: