zondag 29 maart 2009

Tijd voor Lente!

Kijk mij nou! Ik kan grazen en poepen tegelijk!

Het is altijd even opletten, dat klok verzetten maar wat is het heerlijk om 's avonds een uur langer licht te hebben!

De afgelopen week was het nou niet bepaald lenteweer, maar dat mag de pret niet drukken... Ik heb er zin in!

Na een zeer lange winterdip begint er een beetje licht te komen aan het einde van tunnel...

Er staan plantjes met schattige bloemetjes op mijn terras, naast de bank en twee steigerhouten kubussen... Nu alleen nog een tuinposter en mijn terras is er helemaal klaar voor!

Mijn huis is afschuwelijk schoon en netjes (voor mijn doen) en mijn kledingkast is nog nooit zo colour-coordinated geweest.

Kortom: Ik ben klaar voor de lente!

Nu mijn kat nog...

Mijn pogingen haar aan een lijntje te krijgen zijn nog niet echt succescol. Ik denk dat ik het maar eens moet proberen met ovenhandschoenen aan ofzo... Ze vind het tuigje omdoen alles behalve leuk en begint steeds te blazen en te krabben...

Probeer maar eens aan een muffel uit te leggen dat het écht heel leuk is buiten, maar dat ze daar alleen heen mag met een riem om!

Wist je trouwens dat Muffel ook de naam is van een schapensoort?(Ben ik ook net achter)

Schapen zijn ook al zo koppig!

Geen opmerkingen: