woensdag 25 maart 2009

De afgelopen dagen...


Muffel maakt er een sport van om het grit uit de kattenbak door de kamer te verspreiden.

Ze is echt té schattig als ze zachtjes mauwt naar de mussen in de dakgoot!

Ik begin me nu enigszins zorgen te maken over de postzakken… ze zijn nog steeds niet aangekomen!

Toch wel knap dat ik gisteren de factuur heb gekregen voor mijn omgeboekte reis en vandaag per email al de betalingsherinnering!

Ik probeer sinds gisteren gezonder te eten en heb zowaar een peer en een banaan gegeten!

Een lief vriendinnetje heeft een pot marshmallowspread voor me gekocht en daardoor smeer ik nog wel snoep op mn (volkoren!) boterham.
Ik heb een nieuwe verslaving: flavourites.nl Nog niets gekocht, maar dat duurt denk ik niet lang meer…

Vreselijk irritant dat mijn ‘lievelingsroggebrood’ steeds uitverkocht is!

Ik heb een heel pak kaas weggegooid want het smaakte naar afwasmiddel!

Ik ruik ongelooflijk lekker (al zeg ik het zelf) na een tip van mijn collega: Dior Addict.

Ik houd niet van taart maar probeer het toch steeds… met als gevolg dat ik nu toch weer misselijk ben na een stukje slagroomtaart

Ik ben gisteren uit mijn vel gesprongen op het werk nadat ik mij voor de honderdste keer moest verantwoorden voor iets dat ik NIET eet…

Het regenen mag nu wel weer stoppen, laat die zon maar komen!

Ik heb mijn groene laarzen gepoetst, ik vind ze nog steeds geweldig! Nu nog even wachten tot het zonnetje weer gaat schijnen. Met je suède laarzen door de regenplassen stampen is niet zo’n goed idee.

Mijn laptop heeft nogal wat kuren, waarschijnlijk één of ander virus te pakken, helaas pindakaas…

Een onderzoek heeft uitgewezen dat je muzieksmaak veel over je karakter zegt. Die van mij zal dus wel zeggen dat ik meerdere persoonlijkheden heb…

Tijd om weer eens aan het werk te gaan...

Geen opmerkingen: