zaterdag 28 februari 2009

Wederom gezinsuitbreiding!


Hoewel ik niet van kinderen houd, ben ik wel dol op speelgoed en begin ik al een behoorlijk gezinnetje om me heen te verzamelen!

Nadat Muffel bij me is komen wonen genomen, is mijn familie nu uitgebreid met Babo.

Babo is een Uglydoll, een geniale vondst van Sun-Min Kim en David Horvath.
Uglydolls zijn bedoeld om kinderen te leren dat lelijke dingen niet eng of slecht hoeven te zijn.
Zoals dat wel vaker gebeurd met dingen die eigenlijk bedoelt zijn voor kinderen, is het vooral een rage bij de volwassenen!

Babo werd vandaag afgeleverd en toen ik hem uit de doos haalde begon ik vreselijk te lachen. Wat een afschuwelijk lelijk ding, maar tegelijk te schattig voor woorden.
Mijn moeder keek me aan alsof ik van een andere planeet kwam.... (dus toch?)

Wat misschien nog wel genialer is dan het ontwerp: de persoonlijkheidsomschrijving die er bij hoort!

"Babo will protect you. Having a bad day? Someone giving you a hard time? Babo's got your back! What Babo lacks in mind power, he makes up for in love.
He will stick with you to the end, and when something scary happens, he will send you a greeting card from wherever it is he runs away to.

A very curious, mischievious creature, Babo may need some guidance and parenting, so make sure to bring him with you to as many places as possible. Leaving him at home is fine, but please put all cookies and money on the highest shelf."

Babo past perfect bij mijn ratjetoe van meubels en kleuren en zit nu lekker op de bank.
Muffel ligt er naast te snurken...

One big happy family!

Geen opmerkingen: