maandag 9 februari 2009

De geboorte van...





De geboorte van Wortels World is een feit!
Of nou ja... die wereld bestaat al wel, maar ik hield er nog geen blog over bij!
Op aanraden van een vriend ga ik het toch maar eens proberen!
Ik ben dol op lange mails schrijven (en ontvangen), heb een koopverslaving wat betreft luxe notitieboekjes en verzamel mooie zinnen...

Schrijven werkt in mijn geval als een soort therapie!
Terwijl ik me bedenk hoe ik een situatie het beste kan verwoorden, komt alles wat er gezegd is nog eens voorbij en kom ik (soms) tot nieuwe inzichten...

Waar ik over zal schrijven?
Muziek, mode, kunst, boeken, reizen, werk en natuurlijk niet te vergeten: de Muffel!

Als je regelmatig een lange email van me krijgt:
Wees niet bang, dat zal heus niet zomaar stoppen!

In een blog zal ik toch enigzins censuur toe moeten passen om mensen niet voor hun hoofd te stoten maar aangezien ik toch alles 'kwijt' moet zullen de ongecensureerde mailtjes echt nog wel blijven komen!

Nu eerst maar eens mijn notitieboekjes er bij pakken en wat ideeën uitbroeden, onder het genot van een flinke zak m&m's crispy en een pot oud holland snoepgoed!



Geen opmerkingen: