vrijdag 27 februari 2009

Stom!



Mensen die pas op het allerlaatste moment remmen en hun knipperlicht aan doen

Dat ik me moet verantwoorden voor iets dat ik niet eet

Dat ik een chronisch slaap- en zontekort heb en daardoor een veel te kort lontje!

De resten in het putje na het afwassen

Mensen die me voor 10 uur 's ochtends zonnestraaltje durfen te noemen

De belastingdienst die beweert dat ik mn rekeningen niet op tijd betaal, terwijl ik auto incasso heb! Ook stom: de helpdeskmedewerker bij de belastingdienst!

Mijn tankdop!

Marco Borsato

Niet werkende "Good Night Sleep" thee

Jankende kat om 7:00uur op zaterdag

Slecht articulerende klanten. Wat is uw naam? Pipo decoratie?

Uri Geller en Patty Brard.

Eigenlijk heel SBS6, op een woonprogramma na.

De sushi-loze Appie Heijn bij mij in de buurt

De tarieven bij de parkeergarage

Dat ik nergens van die coole luchtpostenveloppen kan vinden!

Dat niet alle email bij me aankomt

Dat Japan niet naast Nederland ligt

Acné

Dat het parfum Maitresse van Agent Provocateur zo moeilijk te verkrijgen is en dat mijn fles Eau des Merveilles bijna op is...

Jeuk in mijn oor

Dat ik niet kan slapen zonder oordopjes

Huisarts

Dat ik de 16e naar de tandarts moet

Dat mijn wasmachine dood is

Mijn nek-hoofd-schouders

Dat er geen literpakken hopjesvla te verkrijgen zijn
Dat ik deze week maar 1 dag weekend heb!

Muggen&Pissebedden

Stinkende reisgenoten


Dat ik zo'n lage irritatiegrens heb!







In de Linda (blad van jawel... Linda de Mol. En het is nog een leuk blad ook!) is Stom! elke maand een vast item. Kortom: Wortel = een copycat!

Geen opmerkingen: