maandag 9 februari 2009

Verwend nest


Het is weer eens zover: Wortel heeft last van luxeproblemen!
Dacht ik het ene dilemma goed te hebben opgelost (wintersportvakantie én uitvoeringen toneel combineren) staat het volgende voor de deur:

Maleisië vs. RockWerchter!

Ik ben nu twee keer naar RockWerchter (een groot festival à la Pinkpop/Lowlands in België)geweest en ik vond het geweldig! De sfeer, de muziek, het lieve karakter van de Belgen...

Na twee jaar (misschien zelfs al drie!) jaar afwezig te zijn geweest, leek het me super om dit jaar m'n tentje weer op te zetten op de festivalcamping!

Hoe het mogelijk is dat iemand zoals ik (lees: madame die twee keer per dag onder de douche staat en af en toe enigzins tekenen van smetvrees vertoond) het overleefd op een festival?

Om 5 uur 's nachts opstaan om te douchen (lekker rustig en net schoon), 4 dagen zo min mogelijk naar de wc, veel Belgische wafels, geweldige muziek en een overdosis roze smarties (Ibuprofen).

Maar... daar komt het luxeprobleem:

Ik wil dit jaar ook graag een reis maken naar Maleisië!
Nu is het zo dat juli de enige 'rustige' maand is op het werk en dat het de bedoeling is dat iedereen in deze maand op vakantie gaat. De vertrekdatum voor de reis is 3 juli en laat net in dat weekend ook Werchter zijn!

Ik zou volgend jaar naar Werchter kunnen gaan, maar wie zegt me dat bijvoorbeeld Coldplay er dan ook is?Maleisië is er volgend jaar ook nog wel...

Maar andersom wil ik nu die reis graag maken, na een jaar hard werken heb ik zo'n lekker lange reis wel verdiend...

Eigenlijk mag je niet klagen over luxeproblemen maar ik vind mezelf toch wel érg zielig!

Ondertussen zijn we 1 nacht verder en heb ik vanmorgen in een vlaag van verstandsverbijstering de reis naar Maleisië geboekt.

Hoe geeft men in een paar muisklikken enkele duizenden euro's uit?
Laat je verleiden door de mooie reisgids van Djoser!

Nu op strategische wijze de berichten over de line-up van Werchter ontwijken om spijt te voorkomen en hopen dat Kings of Leon niet komt...

Dit jaar toch Pinkpop nog maar eens een kans geven?

Geen opmerkingen: