vrijdag 23 oktober 2009

Lief!


Vanmorgen vroeg strompelde ik naar de wc. Vreselijk als je wakker word vóór de wekker gaat, alleen omdat je blaas loopt te klagen! Je kunt natuurlijk blijven liggen maar dan krijg je buikpijn.

Met je voeten op de koude vloer dan maar, op de tast naar de wc, de mekkerende kat ondertussen proberen te ontwijken (eten! eten!)...

De lamp op m'n terras was nog aan (foei!) waardoor ik door het raampje vreemde witte lussen om het handvat van de buitendeur zag.
Wat is dat nou weer? Eerst plassen!

De slaapwandelmodus is ondertussen uitgeschakeld en ik ben klaarwakker!
Deur open, kat binnen proberen te houden, plastic tas van de deurknop halen, deur dicht (kat geplet?), lamp uit. Ok... een plastic zakje. En nu?

Mijn handen slapen nog wel want ik krijg de knoop er bijna niet uit!
Een rechthoekig cadeautje, met een briefje!
Het is van Else, een gedichtje, een chocolade letter en mooie oorbellen die ze heeft meegenomen van Ibiza.

WAT LIEF!

Ik wil wel wat vaker voor de wekker naar de WC. Misschien hangen er weer vreemde tasjes?

Geen opmerkingen: