zondag 4 oktober 2009

Zondag Rustdag

Gelukkig woon ik niet in een zeer gelovig dorp. Anders had ik behoorlijk wat tijdsproblemen gehad. Zondag is bij mij namelijk geen rustdag, vaak neemt zaterdag die rol al over...

Op zaterdag slaap ik uit en doe de boodschappen. Dat is het wel zo'n beetje, qua nuttige dingen.
Op zondag moet er schoongemaakt worden, de was gedaan worden, kattenbak schoongemaakt enz. enz.

Zo ook vandaag, mijn things to do lijstje (die ik hoogstwaarschijnlijk niet af ga krijgen, wegens te lui):

Paarden voeren bij mijn ouders(doe ik wel, anders is het zo zielig), afwas doen, badkamer schoonmaken, opruimen, vuilnisbak legen, kattenbak schoonmaken, stofzuigen, oud papier wegbrengen, schoenenpoetsen, was doen, lijstje maken voor bezoek huisarts, notulen uittypen vergadering vorige week. En daarna weer de paarden in de wei doen. Ooh jah, en ook niet geheel onbelangrijk: eten koken om vervolgens weer te moeten afwassen en opruimen.
Liefst 's middags ook nog even de stad in om panty's en majo's te kopen.

Thank God for koopzondag! He, wat flauw!

Geen opmerkingen: