maandag 19 oktober 2009

Ovide en zijn vriendjes


Wat is YouTube toch een geweldig iets! Ik kan me er een hele avond vermaken! Bijna alle programma's die je vroeger keek zijn er op terug te vinden en nieuwe programma's zijn te ontdekken.
Ik ben dol op Family Guy, Stewie is geniaal!
Nog zo'n baby waar ik dol op was/ben: Baby Sinclair van the Dinosaurs.
Deze serie is zo ontzettend mooi gemaakt, terwijl toch echt zo'n vijftien jaar geleden is dat het werd uitgezonden.
In die tijd keek ik ook naar Ovide en zijn vriendjes en BoesBoes.

Waarschijnlijk was ik iets te jong voor Alfred J. Kwak want als dat nu op televisie is en het 'enge' muziekje begint, ga ik zappen!
Drieentwintig jaar oud maar kan geen aflevering van Alfred afkijken! Te eng en zielig!

Sesamstraat is nog steeds geweldig, er zitten grapjes in die je als 4 jarige echt niet begreep. Nog beter: Ert und Bernie.

Waar ik écht heel blij van word: Little Britain. Een absurde show met heel veel typetjes.
Prettig verrast was ik door de TV Kantine, veel typetjes van hollandse bodem. Lang niet zo goed als Little Britain maar toch!

Meestal heb ik een hekel aan nagesynchroniseerde films, maar Hitler over bedrijfsuitjes is hilarisch! Na tien keer kijken, lig ik nog dubbel!

Enjoy!

Geen opmerkingen: