zondag 18 oktober 2009

Like a Virgin


Sinds gister ben ik de trotse eigenaar van een dvd-speler. Op zich wel prettig want het is zo lullig dat ik altijd bij andere mensen films ga kijken en ze vervolgens niet bij mij kan uitnodigen!

En de stapel dvd's die in mijn kast ligt vind het vast ook wel fijn dat hij binnenkort verlost word van het plastic folie!
Van kijken is trouwens nog geen sprake want ik moet nog een scartkabel kopen... handig!

Luisteren kan al wel dus ik swing al heel de dag op de live registraties van concerten van Madonna en Justin Timberlake...

Nu maar hopen dat niemand het ziet als ik huppeltjes maak op "La Isla Bonita"!

2 opmerkingen:

Strolie zei

Hey! Leuk! Wat voor DVD-speler heb je? :)

Mag ik je The Ramen Girl aanraden? Of ga je alleen voor pretensieuze documentaires en films met het Volkskrant kwaliteitskeurmerk. ;)

Wortel zei

Haha, je mag me The Ramen Girl aanraden, grinnik.
Het is een Q-Media, jahaa! Een echte Q-Media!
Kortom: een schattig zilverkleurig doosje (vierkant!) voor drie tientjes!