donderdag 1 oktober 2009

Hungry Mailbox


Ik ben echt dol op post verzenden. Liefst in leuke enveloppen met kleurige papiertjes, alles er op en er aan!

Voor Japanners is de manier waarop een cadeautje is ingepakt haast belangrijker dan het cadeautje zelf.
In Japan heb ik dus mijn hart op kunnen halen in de winkeltjes en warenhuizen waar ze héél veel papier verkochten.

In Maleisië heb ik een boel airmail-enveloppen ingeslagen. In Nederland zijn ze tegenwoordig namelijk niet meer te verkrijgen...
Zo probeer ik overal wat mee te nemen. (Om het vervolgens bijna niet te durfen gebruiken, het is zo zonde als het op raakt!)

Op mijn verlanglijstje staat nog zo'n lakstempel voor op de achterkant van enveloppen. Lekker ouderwets!

Op de site van Etsy.com (zie vorige blog) geeft men ook tips aan de mensen die hun spulletjes verkopen via Etsy.
Zo is er een stukje geschreven over het feestelijk inpakken van je pakketjes aan klanten... Echt om te kwijlen!
Waar ik erg blij van werd: De Enveloppen gemaakt van landkaarten!
Ook fijn: post ontvangen!
(En dan heb ik het niet over die fijne blauwe enveloppen van de Belastingdienst!)

Geen opmerkingen: