woensdag 28 juli 2010

Stom!


De tankdop van de Caddy op het werk

Vroeg op vakantie gaan

De vliegen in mijn huis

De kat die op diezelfde vliegen jaagt, midden in de nacht

De lullo die mijn laptop + TomTom heeft gestolen

Dat ik een liedje van Justin Bieber leuk begin te vinden

Diezelfde lullo van de laptop: bedankt voor de €600.- schade!

Slecht betalende brutale klanten

De slechte tv programma's in de zomer

Mensen die hun klep niet kunnen houden in de bios

Pantykousen

Mensen die faxen naar een telefoonnummer
(permanente gehoorbeschadiging aan de rechterkant!)

Bedrijven die ten onrechte geld van je rekening halen

De combi sandalen-sokken

De Jumbo! Keuzestress!

Dat ik nog steeds de auto's van vrienden en familie niet herken
"Waarom zwaai je nooit?"

Pim's. GADVERDAMME! De combinatie chocola-sinaasappel moet verboden worden!

Bestuurders die niet op het stoplicht letten maar wel op de snotjes in hun neus

"Ik zou wel willen, maaruh...."

Ongemeende complimenten

Stewards en Stewardessen die zich misdragen als ze niet thuis zijn

De helpdesk van T-Mobile

Dat ik eigenlijk niet van te voren kan bedenken wat ik wil eten

Filerijden met een schakelbak

Te lage broeken met te grote vetrollen er boven

Frutsels voor op je Crocs (en Crocs zelf zijn ook STOM!)



Heerlijk, wat lucht dit op!

Geen opmerkingen: