vrijdag 2 juli 2010

Klinkt als...

De tandarts is niet mijn grootste vriend.
Ontzettend aardige kerel, met een olifantengeheugen maar ik heb zo'n hekel aan de dingen die hij doet.
Ook dat slaat nergens op want ik heb al jaren geen gaatjes of andere nare dingen.
Misschien een lichtelijk trauma overgehouden van mijn beugeltijdperk?
Controles gaan nog net maar dat haakje! Dat gekras in je mond!
Gelukkig weet ik nu dat ik over het algemeen met drie minuten weer buiten sta.
Mijn mantra op weg naar meneer Spaans is dan ook: ik ga hier niet dood aan, over vijf minuten sta ik weer buiten.
Zo ook vanmorgen...
Alleen was ik zo slim om te vragen naar de tanden die een beetje in de verdrukking komen. De laatste jaren krijg ik steeds meer 'vampierentandjes', doordat hoektanden in de verdrukking komen.
'Ooh joh, dan moeten je verstandskiezen er gewoon uit en misschien een beugeltje'
....
Ok, laat maar zitten. Klinkt als pijnlijk.

1 opmerking:

Strolie zei

Ik mag dinsdag weer. Vulling eruit geflost! :X