vrijdag 30 juli 2010

Persoonlijk Record


Ik krijg een beetje last van een chronisch slaaptekort!
's Morgens kan ik mijn bed niet uitkomen en gaap heel wat af op het werk.
's Avonds duik ik vroeg mijn bed in maar... kan niet slapen!
Nog te wakker, teveel geluid om me heen (zie blog A.E.), zes keer wakker in één nacht, je kent het wel. 's Morgens begint het ritueel weer opnieuw: mijn bed niet uit kunnen komen, nog een paar keer snoozen, daarna haasten en elke dag mijn persoonlijke douche-aankleed-ren-naar-de- auto-record proberen te verbreken.
Geen succes dus!

Soms word je ook moe van te veel slapen maar laat ik dat nu net niet doen! Normaal gesproken heb ik negen uur slaap nodig. (I know, dat is niet echt standaard)
De afgelopen weken krijg ik rond de 6-7 uur slaap maar niet onafgebroken.
Om de paar uur erger ik me weer aan het plafond, het gesnurk van de kat of het tikken van de klok. En geloof me: warme melk met anijs is erg lekker maar werkt voor geen meter en sleepy time thee is vies en helpt ook niet!

Dit weekend 's ochtends geen afspraken dus mijn volgende poging:
Geen wekker zetten en kijken of ik mijn persoonlijke lekker-in-mijn-bed-blijven-liggen-en-ik-draai-me-nog-een-paar-keer-om-record kan verbreken!

Zo jammer dat je af en toe op moet staan om naar het toilet te gaan!
Of nou ja..... He nee bah!

Geen opmerkingen: