donderdag 23 juli 2009

Wachten...

Eergister is de Autumn/Fall gids van de H&M webshop bezorgd.
Heerlijk om alvast door te bladeren en te zien wat er het komende seizoen aan zit te komen...
Vreemd is het ook wel, ik ben namelijk nog steeds aan het 'wachten' op de zomer in Nederland!

Soms is het een paar dagen mooi weer, maar geen poehee-ik-las-een-tropenrooster-in-weer en aan in mijn bikini op een strand ligg en moet ik ook niet denken. Het is bewolkt en het regent nog regelmatig...

De échte zomerse rokjes blijven dus nog maar even in het donker van de kast hangen en panty's zijn ook niet altijd overbodig. Juli loopt al een beetje op zijn einde dus al mijn hoop is gevestigd op augustus!

Kom op Piet Paulusma, doe je zonnedansje en zeg dat het 30 Grrrrrrrrrrrraden word!
Mijn rokjes, jurkjes, slippertjes en zonnebrillen zullen je eeuwig dankbaar zijn...

Geen opmerkingen: