vrijdag 24 juli 2009

Peroxide



Morgen leg ik mijn haar weer in de handen van de kapster. Ik ben in Maleisiƫ al geknipt (door een man? een vrouw? geen idee!) maar mijn blonde lokken mogen ook wel weer een verfbeurtje hebben.

Het was stukken voordeliger om het in Kuala Lumpur te laten doen maar laten ze daar nou alleen maar ervaring hebben met stug aziatisch haar dat amper pigment opneemt. Ik durfde mijn zachte, blonde lokken daar niet aan een behandeling te onderwerpen!

Nu maar hopen dat niemand me morgenochtend ziet want ik mag m'n haar niet wassen voor ik het laat verfen! Krijg je namelijk nogal een brandende hoofdhuid van als je net het vetlaagje er af hebt gewassen.

Mocht er morgen door Griet Titulaer getwitterd worden dat hij een bijzondere vogelsoort heeft gespot: dat is de wortelos vogelos*!

*wortel op weg naar de kapper met haar vogelnestje

Geen opmerkingen: