woensdag 1 april 2009

Jeeminee...


Dit stond er vandaag in mijn horoscoop (bron: elle.nl):

DAG HOROSCOOP
01 april 2009
Je bent nerveus en gespannen, en krijgt bovendien allerlei problemen voor de kiezen, Tweelingen. En alleen als je daar goed mee om weet te gaan, wordt dit een fijne dag. Dan flirt je erop los en ga je meerdere affaires aan. Dan komen je woorden er precies zó uit, dat je iedereen overtuigt en al je doelen haalt. Hoe het ook loopt: blijf in ieder geval positief!

Jeeminee...

Nerveus en gespannen: kan ik me niet herinneren. Ik zat vandaag goed in mijn vel, zelfs mijn ochtendhumeur was zó weg!

Allerlei problemen voor mn kiezen: ehm... misschien dat ik uit moest vogelen hoe ik tweezijdig moest kopiëren op ons nieuwe kopieerapparaat??

O.k. het is dus duidelijk dat ik daar GOED mee om ben gegaan want het was inderdaad een fijne dag...

Ik heb er kennelijk op los geflirt (Gatsie, toch niet met de patatbakker hier op het dorp?) en daar komt het: ik ben meerdere (!!!) affaires aangegaan! Daar had ik graag bewust bij willen zijn, want ik kan me er helaas helemaal niets meer van herinneren...

Met mijn woorden zat het vandaag inderdaad wel goed, maar dat moet ook wel als je slechtbetalende klanten moet bellen. Of ik mijn doelen heb gehaald en mensen heb overtuigd zal de tijd leren...

Als de rekeningen niet worden betaald val ik ze volgende week weer lastig, grinnik...

Horoscopen zijn altijd erg vermakelijk om te lezen! Vaak klopt er geen hout van maar toch blader ik in de gratis krantjes in de trein e.d. al snel naar de horoscopen afdeling...

Een horoscoop die in mijn geval wél op veel punten klopte (behoorlijk freaky) is te vinden op http://www.alabe.com/

Wanneer je voor Free Chart kiest kun je je gegevens invullen en krijg je een Engelstalige geboortehoroscoop!

Erg geinig om te doen!!!

Geen opmerkingen: