woensdag 22 april 2009

Eenoogigzappen

Terwijl ik verveeld mijn (zakelijke) Duitse woordjes oefen met één of ander middeleeuws programma op m'n laptop, kijk ik met één oog naar MTV Cribs.
Na alle zenders al drie keer langs te zijn gezapt, lijkt dit de beste optie...

Geen idee wie de man is die we volgen naar de slaapkamer ("This is where the magic happens") en de superdeluxe badkamer (hij past niet in het bad dus het zal wel een basketballer zijn) en de thuisbioscoop. Hij stelt ons voor aan zijn privékok en trekt vervolgens de koelkast open...

En wat staat daar???
Een schap vol Arizona Green Tea flessen!

Hilarisch! Wortel is hip!
(Al heb ik het sterke vermoeden dat dit allemaal herhalingen zijn van Crips begin deze eeuw)

Ik heb die flessen namelijk al jaren in mijn bezit en heb ze voor de sier op een kastje staan en gebruik ze vaak als vaas!
OK, genoeg blijdschap! Weer verder met mn Duitse woorden:
"Wir könnten Ihnen Vorauskasse abzüglich 3% Skonto anbieten"
Bladiebladiebla

Geen opmerkingen: