maandag 5 december 2011

Time

Anders is het even 8 maanden geleden dat ik een stuk op mijn blog heb geschreven! Was mijn wachtwoord zelfs al vergeten. Ondertussen ben ik drukker geweest met FB en sinds kort Twitter en heb ik een poging gedaan een blog over mijn reis door IndoChina bij te houden. Dat laatste is ook mislukt want over de laatste dagen heb ik nog steeds niet geschreven.
En eigenlijk moet ik bekennen dat ik ook al niet meer weet wat ik toen allemaal heb ondernomen! #fail

Ideeen voor blogs zijn er zat, ik verbaas me dagelijks over dingen, hoor mooie muziek, vind dingen stom, meningen genoeg! Alleen gun ik mezelf de tijd niet om er ook daadwerkelijk iets over te schrijven...

Ik beloof niets (beloof nooit iets dat je niet waar kunt maken!) maar ga mijn best doen om weer eens wat vaker te bloggen.
Dat vind die één komma twee volger die ik heb vast fijn!

Geen opmerkingen: