woensdag 4 augustus 2010

Vergeet ik niet iets?


Niet handig:
Net als altijd toch nog even de telefoon oppakken terwijl je eigenlijk naar de w.c. moet. Daarna nog even naar het faxapparaat racen, dat ene printje bij je collega brengen, nog een keer de telefoon opnemen, gelijk maar even die offerte doormailen, ow? printer vastgelopen? ik kijk wel even, stickers? die liggen daar... En ondertussen ben ik het al weer vergeten maar... IK MOET NOG STEEDS PLASSEN.

Op het moment dat je besluit op te staan en richting het toilet te lopen, toch nog een keer telefoon en een collega die wat vraagt. Wat ging ik ook alweer doen?
Aah, plassen!

Ben je eindelijk daar en is je blaas zo ontzettend blij dat je eindelijk hebt geluisterd, kom je er achter dat je ingewikkelde kleding aan hebt getrokken! Lees: soort overall ding. Kak! Ooh nee, PIES!
Pfew, ging nog net goed!

Geen opmerkingen: