maandag 30 augustus 2010

Oproep!



Soms zit het gewoon een beetje tegen, een dag ofzo. Maar bij mij duurt het nu écht te lang!

De stoppen vlogen er door onbekende oorzaak uit, verwarmingsketel afgeslagen. Lullig als je daar ’s morgens vroeg achter komt als je net onder de douche wilt stappen.

Het regende de afgelopen weken pijpenstelen maar mijn ruitenwissers deden het niet. Door diezelfde regen ging het niet helemaal goed met het riool en dreven er drollen door de douche van mijn ouders. Die op dat moment in Kroatië zaten, grmbl.

Er lag een dode kat op de oprit. Toch wel een beetje zielig dus opgeruimd. Bleek hij nog warm te zijn!! Yakkes! (En ja, hij leefde echt niet meer, zijn hoofd lag er zo’n beetje af) Heel fijn wakker worden!

Op de dag van de kat vloog er ook een mini-mus keihard tegen het raam. En ik kon dat kleine beestje natuurlijk niet kreupel in het gras laten liggen… Opgepakt maar ja… en dan? Even opgewarmd en later weer terug gezet in de hoop dat zijn mama hem weer kwam helpen opstijgen…

Tom Tom gekocht maar die snapt er geen hol van. Moest dus weer terug.

Ruzie met T-Mobile omdat er ineens geld van mijn rekening word gehaald voor een abonnement dat ik helemaal niet heb.

En zo kan ik nog wel even door gaan. Dus hierbij een oproep aan alle dieren, elektrische apparaten, auto's en andere dingen: raak niet gewond, ga niet dood, brand geen zekeringen door, veroorzaak geen kortsluiting, doe gewoon wat je moet doen. Bij voorbaat dank!

1 opmerking:

Marijke zei

Ooh ja en dan vergeet ik nog natuurlijk dat er was ingebroken, dat er belachelijk veel vliegen in en om mijn huis zitten, dat ik mezelf weer eens had buitengesloten, dat ik mijn agenda kwijt was en.... en....