woensdag 11 augustus 2010

Shampoo

Vanmorgen was mijn bed wel erg lekker warm dus drie keer op snooze gedrukt. Daarna er toch maar uitgegaan mede door irritante kat die eten moet.
Slaapdronken zet ik daarna de douche aan. Paar seconden wachten, stap naar voren... Waaaaaaaah! KOUD!
Klaarwakker!

Nog maar even langer wachten dan...
Als snel kom ik er achter dat ik kan wachten tot ik een ons weeg, de ketel is waarschijnlijk afgeslagen. Kak!
Geen zin om spullen aan de kant te zetten, de trap uit te vouwen en de zolder op te kruipen. Lang leve mijn ouders die in de buurt wonen! Ik moet toch al de dieren voeren omdat ze op vakantie zijn, kan ik net zo goed gebruik maken van de douche.

Helaas stond er maar één fles shampoo: Nivea For Men. Ehm... ja, ok... ruikt ook lekker. Nu maar hopen dat niemand het merkt.

Geen opmerkingen: