maandag 22 maart 2010

Tijd maken

Ik moet tijd maken. Ik ben er nog niet helemaal achter hoe ik dat doe. Je kunt helaas niet een doosje met extra minuten bij de Mediamarkt halen ofzo. Of een abonnement op wat extra seconden. NU: Seconds Only van Ben.

Ik moet tijd maken. Voor mezelf.
Geen werk, geen klusjes, niet hangen op de bank voor de televisie maar om een boek te lezen.
Ik weet namelijk dat ik lezen erg fijn vind maar ik doe het veel te weinig. Als het kastje met de bewegende beelden eenmaal aan staat zet ik hem moeilijk uit. Ook al is er geen zak op! Zo betrap ik mezelf er regelmatig dat ik programma's zit te kijken die ik eigenlijk helemaal niet leuk vind. Of dat ik dwangmatig van zender naar zender blijf zappen in de hoop dat er nu ineens een geweldig programma voorbij komt!

Dus die beeldbuis moet uit, de kaarsjes aan, theepot op tafel, kussen in de rug, boek in mijn handen en relax...

1 opmerking:

Unknown zei

wat een heerlijke actie!! Dit weekend brengen we het in praktijk!!:-)

KUS