dinsdag 2 februari 2010

Limp Bizkit


Soms heb je van die dagen dat je 's morgenvroeg al weet dat het niets word.
Omdat je bijna op je kat bent gaan staan, nog net een plant kunt opvangen uit de vensterbank omdat je de gordijnen te lomp opengooit en je bijna een slagaderlijke bloeding hebt door een slingerend scheermesje in de douche...
So far so good.

Je stapt in de auto en haalt een collega op. Lekker aan de klets.
KRATS!
Spiegel er af gereden...
Alweer...
De tweede keer in twee weken...
*zucht*
So far not so good.

En wéér heb ik het idee dat het niet mijn schuld is!
Of zit ik in de ontkenningsfase? Moet ik een bril?
Ik heb nu twee jaar mijn rijbewijs en nooit iets geraakt, bekrast of wat dan ook.
En nu...
KAK!
Weer €80.- kwijt!
Misschien kunnen ze alvast tien spiegels van dezelfde soort bestellen bij de garage in het dorp want als dit zo door gaat...

Maar ik ben niet de enige vandaag. Gelukkig!
Mijn collega smeert de koffie tegen de deur omdat hij er met een vol dienblad tegenop loopt (Muhaha) en bij een ander werkt de computer niet mee.

Het is dat de rest het niet kan waarderen maar het liefst draai ik nu heel hard Break Stuff van Limp Bizkit*. Heerlijk!
It's just one of those days...



*Yes I know, nu hoort hier een linkje naar het nummer maar dat gaat niet zo handig hier :( Komt nog!

Geen opmerkingen: