vrijdag 5 februari 2010


Ik heb al eens ergens gelezen dat je je het meest stoort aan gedrag dat je zelf ook vertoond. Dat betekend dat ik:

- Mensen niet uit laat praten
- Me overal mee bemoei, ook al heb ik er geen verstand van
- Vijf minuten voor het einde van de werkdag al mijn jas aan heb
- Lekker langzaam rijd op de invoegstrook
- Drie keer in één minuut bel ook al neemt de ander niet op (paniek, paniek)
- Na elk telefoontje vertel wat er is gezegd
- Altijd het eten van andere mensen op eet maar zelf nooit wat mee neem
- Klanten te woord sta met een zucht
- Door blijf praten ook al geeft de ander aan nu geen tijd te hebben
- Drie keer hetzelfde vraag maar weer niet luister naar het antwoord

en ga zo maar door...

Goh, een paar zinnen in een tijdschrift zijn toch goed voor een flink potje zelfreflectie!

1 opmerking:

Irene zei

even ter geruststelling, of verwarring (tis net hoe je het bekijkt)...ik herken je niet?!

Kussssssssss