woensdag 17 juni 2009


Overmorgen is het zo ver, dan vertrek ik naar West Maleisië!
Ik verheug me op de duizenden vuurvliegjes boven de rivier (zie foto), het wassen van olifanten, het bezoek aan een apen opvangcentrum en de enorme gebouwen in Kuala Lumpur!
Maar eerst is er nog de koffer-inpak-stress en niet te vergeten: de werkstress!
Morgen maar weer vroeg m'n bed uit om een uurtje eerder te beginnen en alles (hopelijk) goed af te ronden.Mijn reis staat al een aantal maanden op de kalender maar nu puntje bij paaltje komt is de timing niet al te handig!
Verwacht werd dat dit de rustigste periode op het werk was en dus de beste om op vakantie gaan...
Maar dan gaan we uit van een volledige bezetting...
Helaas is een collega redelijk onverwacht vertrokken en is een andere collega ziek.
In combinatie met mijn vakantie levert dat behoorlijk wat problemen op!
Ik ben op het moment mijn eigen werk aan het doen (en zo goed mogelijk aan het afronden/overdragen), het werk van de persoon die is vertrokken (facturatie, goed voor een fulltime baan), een aantal spoedeisende dingen van de persoon die ziek is én ik ben een collega aan het inwerken...
Kortom: niet echt toppie!
Gelukkig nog maar één dag te gaan!
Als ervaren reiziger weet ik nu wel zo'n beetje wat ik in de koffer moet gooien en als ik wat mis is het aan de andere kant van de wereld ook vast wel te koop!
Morgenavond nog even de laatste aankopen doen (mueslirepen!!!) en klaar is Wortel...
Denk ik...
Hoop ik...
WORKAHOLIC!

1 opmerking:

Mark zei

Veel plezier meid! Geniet en laat je niet gek maken door claimende, zeurende en/of stinkende reisgenoten!

M&I